tirsdag den 13. december 2011

En sax er da fin

Ja... Nu har jeg så en blog.
Nu vil alle læse mine fantastiske indlæg, og jeg bliver kendt over hele verden...

Når nu, at der max. er to mennesker, der læser min blog, kan jeg jo bruge pladsen til at fortælle om igår, hvor jeg spillede på et fint lille instrument for første gang... En saxofon ! Er du sindsyg, hvor er det sjovt!
Og svært! Efter to timers øvelse blev det kun til meget få rene toner,men øvelse gør mester... Jeg har fået lov til at få den med hjem i juleferien, så jeg rigtig irritere min mor.

Hun bliver måske irriteret nu, men hendes tålmodighed vil bære frugt, når jeg om 20 år er kendt jazzmusiker.

Sikke en fin lille blog!

"Nøøøøøøøj, sikke en lille fin blog!"
 

Det er sikkert det, du tænker nu. Og du har ret!
Min blog er lille og fin og nu er den i luften!!! Jubii.