Ja... Nu har jeg så en blog.
Nu vil alle læse mine fantastiske indlæg, og jeg bliver kendt over hele verden...
Når nu, at der max. er to mennesker, der læser min blog, kan jeg jo bruge pladsen til at fortælle om igår, hvor jeg spillede på et fint lille instrument for første gang... En saxofon ! Er du sindsyg, hvor er det sjovt!
Og svært! Efter to timers øvelse blev det kun til meget få rene toner,men øvelse gør mester... Jeg har fået lov til at få den med hjem i juleferien, så jeg rigtig irritere min mor.
Hun bliver måske irriteret nu, men hendes tålmodighed vil bære frugt, når jeg om 20 år er kendt jazzmusiker.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar